"Daha çok anlat" dedim.
"Hoşuna gidiyor mu?"
"Çok.Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum."
"Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?"
"Gider gibi yaparız."
"..Neden benim gibi yapmayı öğrenmiyorsun?"
"Sen ne yapıyorsun ki?"
"Kimseden hiçbir şey beklemiyorum.Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum.."