Kitabı yarım bıraktım açıkçası kadın derin travmalar yaşayıp su içermiş gibi anlatmış resmen kitabı ben kitaba ısınamadım şahsen birdahada bu yazarı okumam sanırım
Kitabın vermek istediği mesaj değil ama çocuk fili yutmuş boa yılanlarını şapkaya benzettikleri için yetişkinleri kınıyor bence bu kısmı çok ama çok saçma ama kitap cidden bir oturup düşünmenize sebep oluyor okuyabilirsiniz ama okumamışsanız şiddetle önermem.
ÇOK ETKİLENDİM! Trendeki kızı okuduktan sonra en yakın kitapçıya gidip hemmen aldım ama sorsanız ''çok sevdiğim'' seri kitaplarının devamını alıyormuyum? HA-YIR tam dayaklığım yeminlen herneyse kitap cidden güzel başladı ve güzel bitti yalnız şu şunun anası şu şunun babası falan diye aklımda tuttum çok fazla karakter var ama paula cidden çok eleştirel bir yaklaşımla yazıyor bu çok hoşuma gitti sonu bam bam bam cidden hiç sıkılmadım fırsat buldukçada okudum okuyun okutun gari :))))))
Reading slumptayım ve kitap alışverişimdeki 15 kitaptan 11 i gerilim olduğundan hiç gerilime elim gitmedi ve gerilim olmayan tatlı bir kitap beklentisiyle başladım ve laf arası büyük alışveriş yapmayın arkadaşlar çok kitap olunca insan sapıtıyor bir kitaptan 10 sayfa okuyup hadi diğeriini okuyayım diyor en iyisi yapacaksanız maksimum 7 hadi bilemedin 8 kitap almak :)) neyse kitap iyiydi frannyden nefret ediyorum şuan yanımda olsa cidden saçını yolardım ama suzyi üzmiyicem arkadaş olucam diye 10 takla atardım kitabı cidden suzy için okudum o olmasa bırakırdım herhalde ama vasat bir kitap değil sonunda keşke bir neticeye varsaydı bıktım böyle sonlardan ana karakter bişeyin peşinde koşuyor yapıcam diyorrr sonra bir parti eğlence bişe oluyo sonra böyle melankolik ve hüngür hüngür ağlanası bir sözle bırakıyor öğretici bir kitap hem çocukların psikolojisini hemde denizanaları hakkındabilgi dinebilirsiniz ayrıca kitabı birkaç saate bitirdim :) o denli akıcı yani
Kitaba tatilde okudum hiçte pişman değilim iyiki de okumuşum gerilim kitaplarını genelde geç saatlerde veya berbat iklim koşullarında okumayı severim bu kitaptada böyle oldu otel odamın terasına çıktım ve darracık sandalyeme kıvrılıp poyrazlı havada tir tir titreyerek ve anca 40 sayfaya dayanıyordum o soğukta :) öyle böyle kitabı tatilde bitiremedim ama dönüş yolunda hunharca okudum :)) açıkçası sinirlerimi bozan bir kitap oldu kızla çok yakın hissettim kendimi ayrıca kapağı falan çok cezbedici açıkçası,eğlendim,gerildim,sinirlerim bozuldu ve boool bool tırnaklarımı yedim trendeki kızı okumamış olsaydım bayılırdım ama trendeki kızı okudum okuyunca sizde anlayacaksınız