Allah'ın rahmetinden başka ümit kapımız yok . Her zaman işler bizim umduğumuz gibi gitmeyebilir. Nitekim bunu Kur'an'ı Kerim emrediyor: "Allah'ın rahmetinden ümidinizi kesmeyin."
(Zümer 53)
Her insan kendi mevsimini taşır yüreğinde . Yaşanmışlığın getirdiği tecrübe ile beşinci mevsimi sığdırır dünyasına . Kimine yaz kimine kış kimine bahardır hayat. Ve sabredenlerin sonu çiçekli yollardır her zaman. Dua,umut, sabır ile güzel insanların sonu hep bahar olur.