Kendini bulmak, yanlışlarını düzeltmek vs gibi kişisel gelişim konuları kurgu içine yedirilmişti. Açıkçası böyle konular kurguyla verildiğinde maalesef olay örgüsü hep zayıf oluyor. Burada da bu görülüyordu. Çok akıcı olduğu için ve sanırım kafamı rahatlattığı için aktı gitti kitap. Boş zamanlarda fırsat verilebilir.
Bana uymayan duygularla kaybedecek vaktim yok. Gururunun esiri olmuş biriyle konuşmak zor geliyor. Çünkü gururuna esir olan kişi her durumda haklı çıkmaya çalışacaktır, özellikle de haksız olduğu durumlarda.