Korkuları olan yalnız ve umutsuz kimseler için en iyi çare dışarıya çıkmak; yalnız kalabileceği, gökyüzü, doğa ve Tanrı'yla baş başa kalabileceği herhangi bir yere gitmektir. İnsan, ancak o zaman her şeyin olması gerektiği gibi olduğunu hissedebiliyor. Tanrı' nın insanları, sade ve güzel doğada mutlu görmek istediğini düşünüyorum.
Bazen Tanrı'nın beni sınadığını düşünüyorum. Örnek alabileceğim hiç kimse olmadan ve hiç konuşmadan iyi bir insan haline gelebilmeliyim. Böylece ileride güçlü olabilirim.