Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu ciltte de olaylar ve gizemler hız kesmeden devam ediyor.
-- Sonraki satırlar SPOİLER içerir--
Mangayı okurken bu ciltte de görüp, vurgulanması hoşuma giden 2 detayı yazmak istiyorum:
1. Yedikleri yemek için her zaman şükran duymaları ve teşekkür etmeleri. Sayfa 63'te Sonju ve Mujika'nın da yemekler için minnetlerini gösterdiklerini görüyoruz.
Itadakimasu! (いただきます)
2. Mangada birini tanımanın değeri çok güzel gösteriliyor: İsabella'nın Norman'ı uğurlarken "Mutluyum. Senin gibi bir çocukla tanışabildim." demesi (Cilt: 4, Bölüm: 30);
Mujika'nın Emma'ya "Sizinle tanıştığım ve konuşma fırsatı bulduğum için çok mutluyum" gibi bir cümle söylemesi bunun en güzel örneklerinden.