şıpıdık

şıpıdık
@cutepisii

şıpıdık

, bir kitap okudu
10/10
·712 syf.··
Beğendi
·
7 günde okudu
·
Okunma: 01 Haziran 2022 07:57
·
2022 17. kitabı
Stephenie Meyer
8.3/10 · 2.671 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
7/10
·384 syf.··
2022 16. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 23 Mayıs 2022 00:59
Kitap yorumuna gelecek olursak... Bana kalırsa hiç değerli vaktinizi harcamayın, birinci kitaptan belliydi zaten sarmayacak oluşu ama huyum kurusun başladığım işi bitirmeden rahat edemiyorum o yüzden bitirdim sanırım üçüncü kitabı da gelecekmiş ama onu okumam artık zaten hiçbir merak okuma isteği bulundurmadı kitap bende. Kurgusu zayıf anlamsız geldi bana açıkcası o yüzden çok da şey yapmayın... /ALINTILAR/ ~İnsan bir döngüye alışınca bunun dışına çıktığı zaman korkuyor. Çünkü... Yenilik hayal edince güzel ama yaşayınca korku veren bir şeydi. Ne demiş Benjamin Disraeli: Alışkanlıkların zinciri önce duyulamayacak kadar hafif, sonra kırılamayacak kadar güçlü olurlar. ~ ~İnsanlar kıyafetleriyle karşılanır, ilmiyle ağırlanır, ahlakıyla uğurlanır. - Mevlana - ~ ~İnsan vücudunun gıdasını unutmaz ama ruhunun gıdasını unutur. ~ ~"Kul kurar kader güler." Sözünü her zaman sevmişimdir çünkü asla yanılmayan bir sözdü.~ ~Varış noktası olmayan bir yola girmek insanı sadece bir dolambacın içine sokar.~
Kalp Ne İsterse O Olur - 2Meryem Nart · Ephesus Yayınları · 2022375 okunma
7/10
·496 syf.··
Beğendi
·
2022 14. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 12 Mayıs 2022 17:36
Ben buz pateni izlemeyi çok severim hayranlıkla buzun üstünde nasıl dans ettiklerini izlerim. Spinning Out adında bir dizi vardı sanırım 1 yıl önce falan izlemiştim. Kitabı okurken ilk başlarda acaba o dizinin kitabını mı okuyorum? O dizi bu kitaptan mı uyarlanmış? diye aklıma çokça takılmadı değil çünkü bazı başlıklar hikayelerin başlangıçları benzerdi. Birbirleri için yaratılmış iki insan ve muhteşem uyumları ile paten dünyanısını kasıp kavurma hikayeleri ve tabiki evli mutlu çocuklu son. Paten bu kadar ilgimi çekip seyretmeyi sevmeme rağmen bu kitap çokta beni sarmadı ama kötüydü diyemem o kadar beklenilen maçların çok hızlı geçip bir anda kitabın bitmesine pek anlam veremedim. Ama yinede Jas ve Ivan'ın ilişkileri çok güzeldi. Hele Ivan'ın yaptıkları heyt be deli oğlan arka planda ne yollar yapmışsın öyle... /ALINTILAR/ ~"Seninle bütün günümü geçirip hâlâ yeterli olamayacak kadar çok seviyorum." ~ ~"Diğer insanların favorin olmasını sorun etmiyorum. Ama sen her zaman benim favorim olacaksın."~ ~Bu adam benim partnerimdi. Bu adam benim için partnerden daha fazlasıydı. Benim diğer yanımdı.~ ~Seni o kadar çok seviyorum ki. Eğer seninle kaymazsam. Kimseyle kaymak istemiyorum. ~ ~"Hayatta her şey fedakarlık gerektiriyordu." ~ ~"Ben kendim için daha iyi biri olmak istiyordum. Başkası için değil."~
Lukov'dan SevgilerMariana Zapata · Nemesis Kitap · 20201,710 okunma