şıpıdık

şıpıdık
@cutepisii

şıpıdık

, bir kitap okudu
7/10
·496 syf.··
Beğendi
·
7 günde okudu
·
2022 14. kitabı
Mariana Zapata
8/10 · 1.710 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
10/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2022 13. kitabı
O kadar güzeldi ki... Anlatamam. Bolca kahkaha, mutluluk gözyaşı, dostluk, gırgır şamata, mükemmeldi ya günümüzden konuları, sosyal medya konularını işleyişleri falan... Görüyorsunuz sayın seyirciler anlatmaya gerek yok. Velhasılkelam çok eğlendim herkese öneririm... /ALINTILAR/ ~Kim bilir belki hayatın altı, üstünden daha güzeldir.~ ~Eğer kendi hakkımı aramazsam kimse gelip bana ne hissettiğimi sormayacaktı. Hayat yolu, bazen istediklerini tutup söke söke almaktan geçiyordu.~ ~"Bak şu bulutlara! Ne güzel, özgürler... Kimse onlara sen kadınsın, sen erkeksin dememiş. Hiçbiri diğerini gökyüzünden aşağı itmiyor. Biz de koca yeryüzüne sığmayalım, birbirimize farklılıklarımız yüzünden bağırıp duralım..." ~ ~"Herkes kendi edebini takınırsa huzurla yaşar gideriz..."~ ~Albert Camus aşk; akıllı aptal demeden bütün insanlara bulaşan bir hastalıktır demiş. Hissettirdiği bunca tuhaf şeye bakıldığında sağlıklı bir duygu olduğunu öne sürmek zaten anlamsız olurdu. Peki sevgili okurum, sen söyle. Madem bu bir hastalık, insan hasta olduğu için mutlu olur mu?~ ~"Hayat biraz da buydu sanki... Önünüze iteledikleri her taşa bir tekme atmak! Tamam, ayağınız acıyordu, bazen üç beş kırık bile oluyordu. Ama iyileşmiyor muyduk neticede? İstedikten sonra yapamayacağımız hiçbir şey yoktu!"~ ~"Yeni bir başlangıç yapmak için bazen veda etmek gerekiyordu."~
Operatöre Bağlanıyorsunuz - 2K. Kübra Berk · Ephesus yayınları · 20223,393 okunma
10/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2022 11. kitabı
Geldik yine bir serinin sonuna. Bu kitaba şans eseri tanışıp çok keyifli sohbetler ettiğim, içi dışına yansımış minnoş mu minnoş bir arkadaşım sayesinde başladım. O iyi ki var günümü güzelleştiren sebeplerden biri olduğunu burada belirtmek istiyorum Her neyse kitabı yorumlamaya geçeyim. Pek kitap okumadığımı daha öncede yazmıştım sanırım. Fantastik kitap okumadım daha önce o yüzden ilk başta bi tuhaf hissettirdi farklı bir evrende oluşları ama alıştım neticesinde. Böylesine güçlü bir aşkın karşısında dağ olsa yerle bir olur. Çok şükür ki her şeyin altından kalktılar farklı farklı kurgular teoriler olaylar aslında gayet sürükleyici bir kitap. Fakat örneğin ikinci kitabın baş kısmı gibi bazı yerler çok hızlı geçilmiş ve sanırım seride okuduğum en saçma veya nasıl desen beğenmediğim yer ikinci kitabın baş kısmıydı daha güzel kurgulanmasını isterdim. Tavsiye ederim ama sizi kanser edecek karakterler çokça var bu öneriyi size yaptığım için bana kızmayın okurken ben zıvanadan çıktım :) /ALINTILAR/ ~Mutluluk gelmek için gecikirken, acı neden hep dakikti? ~ ~"Hiç hayal kurmaya yeltenmedim ben; bilirdim, mütemadiyen kurulan hayaller mütemadiyen yıkılmaya mahkumdurlar." ~ ~"Senden sonra en sevdiğim şey bu, beni beklemen. Senin beni beklediğini bilerek sana gelmek, bunun ne anlam ifade ettiğini tahmin edemezsin."~
His 4: Son AlacakaranlıkDuruMavii · Epsilon · 2022231 okunma