O kadar güzeldi ki... Anlatamam. Bolca kahkaha, mutluluk gözyaşı, dostluk, gırgır şamata, mükemmeldi ya günümüzden konuları, sosyal medya konularını işleyişleri falan... Görüyorsunuz sayın seyirciler anlatmaya gerek yok. Velhasılkelam çok eğlendim herkese öneririm...
/ALINTILAR/
~Kim bilir belki hayatın altı, üstünden daha güzeldir.~
~Eğer kendi hakkımı aramazsam kimse gelip bana ne hissettiğimi sormayacaktı. Hayat yolu, bazen istediklerini tutup söke söke almaktan geçiyordu.~
~"Bak şu bulutlara! Ne güzel, özgürler... Kimse onlara sen kadınsın, sen erkeksin dememiş. Hiçbiri diğerini gökyüzünden aşağı itmiyor. Biz de koca yeryüzüne sığmayalım, birbirimize farklılıklarımız yüzünden bağırıp duralım..." ~
~"Herkes kendi edebini takınırsa huzurla yaşar gideriz..."~
~Albert Camus aşk; akıllı aptal demeden bütün insanlara bulaşan bir hastalıktır demiş. Hissettirdiği bunca tuhaf şeye bakıldığında sağlıklı bir duygu olduğunu öne sürmek zaten anlamsız olurdu. Peki sevgili okurum, sen söyle. Madem bu bir hastalık, insan hasta olduğu için mutlu olur mu?~
~"Hayat biraz da buydu sanki... Önünüze iteledikleri her taşa bir tekme atmak! Tamam, ayağınız acıyordu, bazen üç beş kırık bile oluyordu. Ama iyileşmiyor muyduk neticede? İstedikten sonra yapamayacağımız hiçbir şey yoktu!"~
~"Yeni bir başlangıç yapmak için bazen veda etmek gerekiyordu."~