Başkalığın yok olması, negatifliğin azaldığı bir zamanda yaşadığımız anlamına gelir. 21. yüzyılın sinirsel\nöral hastalıkları bir diyalektiği takip ediyor; fakat bu diyalektik negatifliğin değil, aksine pozitifliğin diyalektiğidir. Bunlar pozitiflikte bir aşırılıktan kaynaklanan patolojik hallerdir.