Daha fazla özgürlük vaat eden akıllı telefonlardan ölümcül bir zorlama, yani iletişim zorlaması yayılıyor. Bu arada, dijital aygıtlarla neredeyse takıntılı, saplantılı bir ilişkimiz var. Burada da özgürlük, zorlamaya dönüşüyor. Sosyal ağlar bu iletişim zorlamasını muazzam derecede güçlendiriyor. Nihayetinde, bu sermayenin mantığının bir sonucudur. Daha fazla iletişim daha fazla sermaye anlamına geliyor. Hızlandırılmış iletişim ve enformasyon dolaşımı, hızlandırılmış sermayeye dolaşımına yol açıyor.
Eylem aynı zamanda bir direncin üstesinden gelmelidir. Ötekini, yeniyi, hakim olanın karşısına koyar. Doğasında bir olumsuzlama barındırır. ...Ama günümüzün pozitif toplumu her türlü direnç biçiminden uzaklaşıyor. Bu şekilde eylemlerin önüne geçiyor. İçinde sadece aynılığın farklı halleri hüküm sürüyor.