Yazarın diğer kitabından çok daha iyi bir hikayesinin ve çiziminin olduğunu düşünüyorum. En azından öbür hikayeye göre hikayede biraz da olsa derine inilmiş. Ayrıca diğer kitaba nazaran daha okunabilir ve akıcı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitahın ruhunu oluşturan bi temel yoktu. O yüzden bittikten sonra tatsız bir his uyandırıyor. Ayaküstü yazılmış bir hikaye gibi. Aklıma şöyle bi hikaye geldi diyip üstten anlatılmış derini olmayan bi hikaye. Çizimleri de güzel ve estetik değildi ama idare eder ,çok da kötü değiller. Hikaye sizi alıp götürebilseydi çizimler çok da göze çarpmazdı..