Cezerioğlu

Cezerioğlu
@czroglu_
TEK GAYEMİZ ÜSTÜN İNSAN SEVİYESİNE YÜKSELMEKTİR.
Bir ah ettim, Hâr yandı, Ağyar yandı. Ağzımın tadı, canımın canı... Gitti üryan kaldım!
Alıntı
Reklam
Bir ah ettim, hâr yandı, ağyar yandı. Ağzımın tadıydı, canımın canı... Gitti üryan kaldım! "Öyle derin bir iç çektim ki dikenler bile yandı, yabancılar bile bu feryadı hissetti." →Burada "hâr" diken anlamında, "ağyar" ise yabancılar, başkaları anlamında kullanılmış. "Ağzımın tadıydı, canımın canı..." →Ruhumun en değerli varlığıydı. "Gitti üryan kaldım." → O gidince her şeyimi kaybettim, yapayalnız ve savunmasız kaldım.
Alıntı
Çehre-i hikmete dikkatle baktım, Mantığı terk ettim, aklı bıraktım, "Hu" bir ateş oldu kendimi yaktım, Ne "illâ" diyebildim, ne "illâ" kaldı! (Tokadî-zade Şekib)
Alıntı
Şüphesiz ki Allah, "zamanını tanıyan" ve bir yöntem üzere kararlılıkla ilerleyen kulunun önünü açar.
Alıntı
Seçim yapabilme gücünü ancak bilgi ve tecrübeden alabiliriz.
Sayfa 94·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam