Cezerioğlu

Cezerioğlu
@czroglu_
TEK GAYEMİZ ÜSTÜN İNSAN SEVİYESİNE YÜKSELMEKTİR.
Ve çiçeği son bir defa suladıktan sonra üzerine fanusunu kapatırken birden ağlayacak gibi olmuş. -Elveda, demiş çiçeğe. Ama çiçek cevap vermemiş. -Elveda, demiş tekrar.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hakiki zevk ve elemsiz lezzet ve kedersiz sevinç ve hayattaki saadet yalnız imandadır ve iman hakikatleri dairesinde bulunur.
Din
herkesin bu dünyada koca bir dünyası var. Âdeta insanlar adedince dünyalar birbiri içine girmiş. Fakat herkesin hususî dünyasının direği, kendi hayatıdır. Ne vakit cismi kırılsa, dünyası başına yıkılır, kıyameti kopar...
Sen benim yarım kalan tarafımı ikmal edeceksin.
Sayfa 19 - YKY
“Herkesin, yanına gitmek istediği birileri vardır. Gecenin üçü, sabahın körü hatta cehennemin dibi olsa.“ Nazım Hikmet Ran
Edebiyat