D.

D.
@d0laraa
1/10
·52 syf.··
2026 3. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2026 17:41
Zweig’in kaleminden aşkı memnu diyebilir miyiz? Bence evet. Kocasının işlerini teslim edecek kadar çok güvendiği yardımcısıyla yasak ilişki yaşayan karısının yaklaşık 45 sayfa yoğun şehvet hissini “aşk” adı altında okuyorsunuz. Doğrusu bunun romantize edilecek hiç bir yanı yok. Yoğun bir tansiyon var evet ama adına aşk demiş yazar, sonuçta okumuş adam.. Hülasa kitap aşk’a hakaret niteliğinde benim için. Okuyacaklara iyi dejavular
Geçmişe YolculukStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202533,6bin okunma
Reklam

D.

, bir kitap okudu
1/10
·52 syf.··
2 saatte okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2026 17:41
·
2026 3. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 33,6bin okunma

D.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·662 syf.·
10 günde okudu
·
2024 20. kitabı
Jared Diamond
8.5/10 · 9,5bin okunma
Reklam