Birini kaybedersin, onun kaybı sana güç verir ve hayata tutunman için bir sebep olur. Birini kaybedersin, daha o toprağa girmeden sen gidersin. Çünkü ölüm, bazen tek bir kişiyi alır ama yanında iki kişiyi götürür.
İnsan, ailesinden görmediği ne varsa yabancılarda aktarmış. Sevgi, şefkat, saygı... Ve her neyin yokluğunu çektiyse karşısına çıkan insan, onu ailesinin eksik bıraktığı yerden yaralarmış.