Her şeyin en iyisini hakettiğinizi size düşündüren tam olarak ne acaba?
Gerçekten o kadar iyi olduğunuzu düşünüyor musunuz?
En iyiye sunabileceğiniz, en iyi özelliklere sahip misiniz?
En iyisine layık olan sizseniz diğerleri o kadar iyiye layık değil mi?
"Ne yanar kimse bana âteş-i dilden özge
Ne açar kimse kapım bâd-ı sabâdan gayrı"
(Gönlümün ateşinden başka benim için endişelenen yoktur.Ne de sabah rüzgârından başka kapımı açan kimse vardır.)