Dilan

Dilan
@dadida
İyi geceler.Ben prensi olmayan bir Külkedisi' yim.Tokyo' nun neresinde olduğumu biliyor musunuz? Beni bir daha görmeyeceksiniz.
Reklam
Güzelliğin içeriği falan mı olur hiç ? Saf güzellik her zaman anlamsız ve ahlaksızdır.Bu su götürmez bir gerçek.
Güzel akşam gökyüzüne uzun süre baktığım için mi bu kadar hoş gözlerim var acaba ?
"Giderek herkes gibi alelade biri oluyorsun,"
Bak benim bütün şimdilerim gitti, Allah aşkına bana gelecek için umut verme.
Reklam