Orada, Siyonistlerin sürdürmüş olduğu ambargoya rağmen dik duruşlarından hiçbir şey kaybetmeyen insanları gördük. Allah'tan başka hiç kimseye boyun eğmiyorlardı.
Gün gelecek o kelepçeler çıkacak, izleri yok olacak ve elleri nur gibi parlayacaktı. Hem onun hem de diğer esirlerin...
İslam sancağını onlar yükseltecekler. Kelime-i Tevhid'i onlar haykıracaklardı.