"O garip, hüzünlü yüze baktım. 'Şimdi mutlu musun?" diye sordum. 'Evet, çünkü başardım ve bu başarıya kendi çabalarımla ulaştım. Kendimden başka hiçbir insan bana yardım etmedi..." Aniden sustu. 'Hayır, bu doğru değil. Bana yardım eden bir kadın vardı.'
'O kadın,' diye devam etti: 'Annemdi...'