CLAY

CLAY
@daimonn
quia pulvis es et in pulverem reverteris
Tamam, basit olanı seçiyorum. Kim neden karşı çıkar ki bana?
Sevmekle iş bitseydi, her şey fazlasıyla basit olurdu. İnsan ne kadar çok severse, uyumsuz o ölçüde sağlamlaşır.
Reklam
Tanrı’yı öldürmek, kendisi de Tanrı olmaktır.
“Tanrılığımın niteliği bağımsızlıktır.” Şimdi Kirilov’un öncülünün: “Tanrı yoksa, ben Tanrı’yım” sözünün anlamı fark ediliyor. Tanrı olmak, bu yeryüzünde özgür olmaktır yalnızca, ölümsüz bir varlığa hizmet etmemektir.
birçoğu ölü değil; bu yaşadıkları anlamına gelmez.
İnsan sırf kendini öldürmemek için uydurmuştur tanrı'yı. İşte bugüne kadar gelen evrensel tarihin özeti.
bir tokadın iz bırakmaz olduğu bu cansız bedenden ruh silinmiştir.