nora'ya göre ilişkilerde üç çeşit sessizlik vardı. tabii ki pasif agresif sessizlik, artık konuşacak bir şeyimiz kalmadı sessizliği ve bir de eduardo'yla ikisinin ulaşacağı türden bir sessizlik. konuşmak zorunda olmamanın sessizliği. yalnızca birlikte olmanın, birlikteliğin. insanın yalnızken sessiz kalmaktan rahatsız olmaması gibi.