Namazın güzelliklerinden ziyade , çoğunlukla korku psikolojisi ile namazı özendirmeye yönelik bir üslubu var , Gazali'nin kendi fikirlerini merak ettigim icin okudum ama içi hadis dolu idi. Yeni başlayacak olan ve merak eden birisi için çok motive edici bir eser gibi gelmedi bana üslub olarak. Eserin orjinalini okumadım . Belki de derleme bir şekilde bu kitap oluşturulduğu için böyle hissettirdi. Bu kitabı tavsiye etmem ama orjinaline göz atmakta fayda olabilir.
Gazi hocanin ellerinden öpmek isterim Allah ondan razı olsun çok güzel bir çalışma Kur'ani anlayarak ozumseyerek okumak isteyenlerin elinde olmasi gerekir, bitirdikten sonra buyuk bir heyecanla tekrar başladım.