dzü

dzü
@damla_uctas
ACIYOR Mutsuzluktan söz etmek istiyorum, Dikey ve yatay mutsuzluktan Mükemmel mutsuzluğundan insansoyunun, Sevgim acıyor.. Biz giz dolu bir şey yaşadık, Onlar da orada yaşadılar Bir dağın çarpıklığını, Bir sevinç sanarak. En başta mutsuzluk elbet Kasaba meyhanesi gibi Kahkahası gün ışığına vurup da Ötede beride yansımayan. Yani birinin solgun bir gülden kaptığı firengi, Öbürünün bir kadından aldığı verem, Bütün işhanlarının tarihçesi, Bütün söz vermelerin tarihçesi, Sevgim acıyor Yazık sevgime diyor birisi. Güzel gözlü bir çocuğun bile o kadar korunmuş bir yazı yoktu. Ne denmelidir bilemiyorum, Sevgim acıyor. Gemiler gene gelip gidiyor, Dağlar kararıp aydınlanacaklar Ve o kadar..
Reklam
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana, dünyada başka türlü bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin. Bunu sonuna kadar götüremediysen, kabahat senin değil... Bana hakikaten yaşamak imkânını verdiğin birkaç ay için sana teşekkür ederim. Böyle birkaç ay, birkaç ömür kıymetinde değil midir?..” SABAHATTİN ALİ
Edebiyat
Biz biliriz birbirimizi ayrı zamanda,aynı zamanda hiç olmayan zamanda...
Edebiyat
Yok öyle umutlarını yitirip karanlıkta savrulmak.Unutma;aynı gökyüzü altında bir direniştir yaşamak. “NAZIM HİKMET”
Edebiyat
‘“Belki de yeni bir başlangıç yapmanın vaktidir.Yeni bir başlangıç için her şeyi yıkmanın vakti.’” Sabahattin Ali