Yazarın okuduğum ilk kitabı olan Ölü Kuşların Sessizliği, muhteşem kurgu ve akıcılığıyla beni büyüledi desem yeridir. Psikoloji, felsefe, aşk gibi konuları ele alıp akıcı bir şekilde okurlarına sunması ve merak unsurunun kitabın sonuna kadar devam etmesi çok güzeldi fakat kitabın orta kısımlarında olan ve her sayfayı çevirdiğimde aynı betimlemeleri görmem beni biraz sıktı diyebilirim. Konu bütünlüğü açısından baktığımda konusu beni büyüledi. Yazar, toplumdan, insanların baskısından ve her insanın başına gelme ihtimali olan konulardan bahsetmiş ve güzel bir şekilde de sunmuştur.