ackerman

Kısa ve net olmak gerekirse yorulmuştum. Hayattan değil, kendimden yorulmuştum.
Reklam

ackerman

, bir kitap okudu
3/10
·528 syf.·
5 günde okudu
·
2025 27. kitabı
Loresima
8.4/10 · 7,7bin okunma
Kalbim vardı. Ama aynı zamanda yoktu. Nasıl anlatacağımı bilmediğim bir his vardı içimde yıllardır. Anlatamazdım ama yine de kelimelere dökecek olsaydım bu duyguyu tanımlayan en yakın kelime 'boşluk' olurdu. Tam kalbimin ortasında, her geçen gün biraz daha büyüyen kocaman bir boşluk. Kelimelere dökülemeyen, anlatılamayan sadece orada olduğunu bildiğim bir boşluk.

ackerman

, bir kitap okudu
9/10
·517 syf.·
Beğendi
·
13 günde okudu
·
2025 26. kitabı
Jack London
8.9/10 · 135,2bin okunma
Haritasız ve dümensiz kalmış, gideceği limanı olmayan bir gemiydi. Kendini akıntıya bırakıp sürüklenmek, en azından hareket etmek, hayatta kalmak demekti ki içini acıtan şey de zaten buydu; yaşamak.
Sayfa 408·Kitabı okudu