ackerman

Bazen bana öyle geliyor ki bütün dünya, bütün hayat, her şey içimde duruyor ve sözcüsü olmam için feryat ediyor Hissediyorum... ama anlatamıyorum...
Sayfa 140·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi başının çaresine bakmış bir kızın gözleri yumuşak ve kibar olmaz.
Sayfa 121·Kitabı okudu
Asıl dünya onun kafasının içindeydi ve yazdığı hikâyeler, birçok parça halinde zihninden çıkan gerçeklikti.
Sayfa 108·Kitabı okudu
Kendini ilk kez gerçekten görüyordu. Gözleri görmek için yaratılmıştı, ama o ana dek dünyanın sürekli değişen görüntüleriyle dolu ve kendine bakmak yerine dünyaya bakmakla meşguldüler.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Kendisinin bizzat yaşadığı hayatı onlar kitaplardan öğreniyordu.
Sayfa 34·Kitabı okudu