Bu kitabı ikinci yarım bırakışım. Her elimi attığımda illaki bırakmak için bir sebebim oluyor. Şu anki sebebim galiba bu kadar uzun betimlemeli bir kitaba hazır olmayışım. Ama bir gün kesinlikle okuyacağım. Okuduktan sonra neden iki seferdir yarım bıraktığımı düşünüp kendime kızmadan duramam herhalde ama o zaman da "Gerçekten gerek var mıydı Paris'i 50 sayfa kuş bakışıyla anlatmaya Victor Hugo?" diye sorgulayacağımdan eminim.
Notre Dame'ın KamburuVictor Hugo · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202242,2bin okunma