İnsanın ne diyeceğini bilmediği bir sabah..
Çok üzgünüm, geçmiş olsun Türkiye. Allahım sen yaralılara şifa, yakınlarını kaybedenlere de sabır ver inşallah. Bu soğukta Allah herkesin yardımcısı olsun.
"Eğer Zilan, Nergis, Meleknaz ve binlercesi homosapiens değil de hayvan olsaydı bu acıların hiçbirini çekmezlerdi, kendimizi hayvanlardan ve bitkilerden üstün görmemiz büyük bir aldatmaca, insanlık diye yücelttiğimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram."