Bir büyük adam sözü vardır : " anlar ki virür laf ile dünyaya nizamat , bin türlü teyessüp bulunur hanelerinde." Önce kendi ailemizin terbiye ve durumunu düzeltelim, sonra başkalarına dil uzatalım.
Şimdi kendimi açmam ,kendi içimden fırlayıp çıkmam, bir sözcükle bir bakışla kendimi anlatmam, dışıma taşmam , kendimi elden çıkarmam, teslim etmem basitleştirmem ,çözmem gerektiğini hissediyordum.
Gülerek , sohbet ederek dalgalanan bir insan kalabalığının ortasında ben kendi kendimi arıyordum, içimdeki o yitik insanı arıyordum, idrak edişin o büyülü sürecinde yılların yoklayarak gerilere gittim.