İnsan varlığı bu açıdan diğer tüm organizmalardan farklıdır; o sürekli kaçınılmaz bir dengesizlik durumundadır. İnsan hayatı türünün örnekleri model alınarak “yaşanmaz”. İnsan canı sıkılabilen, tatmin olmayan ve kendini cennetten kovulmuş gibi hisseden tek hayvandır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Pişmanlıklarını telafi etme şansın olsaydı, bazı konularda farklı davranır mıydın?”
Yaşadığı hayatı üst üste gelen talihsizlerle dolu olan Nora’nın hayatına konuk oluyoruz. Hatta hayatına değil yaşamak istediği farklı hayatlarına demem daha doğru olur. Gece Yarısı Kütüphanesi keşke her boyutta bizlerin de hayatında olsa ve Bayan Elm bizlere de o sihirli sözcükleri fısıldasa, çok isterdim…
Aslında Nora Seed’in hayatının farklı versiyonlarına gitme sebebinin temeli sevgisizlik, kendini her bakımdan yaşadığı hayatta yetersiz görmesi. “Acaba başka bir hayatta olsaydım nasıl olurdum?” düşüncesi. Aslında tüm hayatlar onun ve tüm hayatlarında kendinin en iyi versiyonu. Sanki bir masada kahve içmiş, bir park köşesinde bankta oturup dertleşmiş, aynı şeylere kaygılanmışız gibi kendimi yakın hissettiğim bir karakter oldu Nora. Ve haklısın Nora;
Olduğum yerde kalıp çorak toprakları zenginleştirmek zorundayım. İçimde bir orman büyütebilirim.
Son cümle son günlerde bana en iyi gelen cümlelerden biri oldu diyor ve raflarım arasına koyuyorum kitabımı :)
#başucumdakiler