Battığımız Bataklar veya Battığımız “Minik” Bataklar da denebilecek kıvamda kısa bölümlerle derlenmiş eser. Neden bu kadar az okunmuş anlamış değilim, yazarın dili gayet açık ve akıcı. Özellikle ağır bir okumadan çıktıysanız çok iyi gelecektir diye düşünüyorum ben sevdim, sıradakiiiii #başucumdakiler