Sib

Sib
@danbi_
Lisans
İstanbul
Ankara, 23 Mart
56 okur puanı
Mart 2023 tarihinde katıldı
"Yaşamın ne anlama geldiğini bilemiyorum."
Reklam
O derin ormanın içinde, kendimi bomboş bir insan gibi hissediyordum. Oşima'nın her seferinde söylediği "içi boş insan" haline gelmiştim sanki. İçimde büyük bir boşluk var. O boşluk yavaş yavaş genişleyerek, içimde kalan her şeyi yiyip bitiriyor. Çıkardığı sesi duyabiliyorum. Kendi varlığımı gitgide anlayamaz hale geliyorum. Gerçekten çaresizim. Bir yönüm yok, gökyüzü yok, yeryüzü yok. Saeki Hanım'ı getirdim aklıma, Sakura'yı, Oşima'yı. Fakat onlardan yüzlerce ışık yılı uzaktayım. Dürbünü ters tutmuş gibi, elimi ne kadar uzatırsam uzatayım onlara dokunamıyorum. Yalnızım ve loş, karanlık bir labirentin içindeyim. "Rüzgarın sesine kulak ver." demişti Oşima. Fakat rüzgar da esmiyor. Karga adlı delkanlı bile ortadan kayboldu. Kafanı kullanarak düşün. Ne yapman gerektiğini düşün. Fakat artık hiçbir şey düşünemiyorum. Bir şeyler düşünsem bile, ulaştığım nokta labirentin çıkmazları oluyor. Peki, benim içimde gerçekte ne var? "Burada, böylece kendi varlığıma son verebilirim" diye ciddi ciddi düşünmeye başladım. ağaçlardan oluşan bu kaıdn duvarların ortasında, yol olmayan yol üzerinde, nefes almayı bırakıp benliğimi karanlığa gömebilir, şiddet yüklü kanımı son damlasına akdar toprağa akıtarak tüm genlerimin çürümesini sağlayabilirdim. Benim savaşım ancak böyle biterdi.
"Haddinden uzun düşünmek, hiç düşünmemiş olmaktan farksızdır."
Sonra sen, gerçekten de onun içinden geçip gideceksin. O kum fırtınasının içinden. Hem sembol hem de fiziksel olarak görünen o kum fırtınasının. Ancak, hem sembol hem de fiziksel bir şey olduğu halde, aynı zamanda o şey insanın vücudunu binlerce bıçak tarafından kesilmiş gibi lime lime eder. Sayısız insan orada kan akıtmıştır, elbette senin kanın da akacak. Ilık, kırmızı kanın. O kanı avuçlarına dolduracaksın. Senin kanın ile başkalarının kanı birbirine karışacak. Sonra o kum fırtınası bittiğinde, nasıl olup da onun içinden geçebildiğini, nasıl hayatta kalabildiğini tam olarak anlamayacaksın. Hayır, o fırtına gerçekten bitti mi bunun bile farkına varamayacaksın. Yalnız, tek bir şeyden emin olacaksın. O fırtınanın içine ayak attığındaki kişi olmayacaksın artık, aynı kişi olmayacaksın. Evet, işte kum fırtınasının anlamı bu.
Yerine göre, kader dediğimiz şey, dar bir yerde sürekli yönünü değiştirerek dönüp duran bir kum fırtınasına benzer.
Reklam