sudenaz

sudenaz
@dancingwithmemories
Meğer ölmek ne kadar iyiymiş, ölüm hiç de dayanılmaz bir şey değil sanırım. Ölüme dayanamadığı için geri gelmiş tek kişi yok ki. Belki de çok hoş, ölüm; belki de hayattan daha hoş.
sudenaz
Aklıma Yahya Kemal'in "birçok gidenin her biri memnun ki yerinden\birçok seneler geçti dönen yok seferinden" dizeleri geldi. :)