sudenaz
Takip Et
sudenaz
@dancingwithmemories
Okur
4 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hüzün Ve Ben
Hilmi Yavuz
16
Kitap
4
Takip edilen
5
Takipçi
0
İnceleme
14
Alıntı
0
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
ophelia
@ophellia
·
Meğer ölmek ne kadar iyiymiş, ölüm hiç de dayanılmaz bir şey değil sanırım. Ölüme dayanamadığı için geri gelmiş tek kişi yok ki. Belki de çok hoş, ölüm; belki de hayattan daha hoş.
Kapıların Dışında
Wolfgang Borchert
sudenaz
Aklıma Yahya Kemal'in "birçok gidenin her biri memnun ki yerinden\birçok seneler geçti dönen yok seferinden" dizeleri geldi. :)