Aslında nasıl hissettiğimi bilmiyordum. Ölümle yaşam arasındaki çizgide oyalanıyor gibiydim ama yaşama daha yakındım. Sanırım Tanrı dileğimi kabul etmiş, bana biraz daha zaman vermişti. Belki de hepsi sevgidendi. Sevgiyle dünyam güzelleşmişti. Belki de salt sevgiyle yaşansa tüm dünya birdenbire yeşerebilirdi.
Yaşamlarının sonsuz olduğunu düşünenler çok kötüdür Alar! Dünyadaki zevkleri hiç bitmeyecek gibi sefa sürerler. İyi hissetmek için ezerler. Mükemmel olmak için eleştirirler.