Kitaplığımda uzun yıllardır misafir ettiğim Oğuz Atay’ın bu kitabına nedense bir türlü elim gitmiyor. Sanki daha zamanı gelmemiş gibi ama çok merak ediyorum sanırım artık okumam gerekiyor...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı okurken sürekli kim kimdi? bu kız o kız mı? bunu kime dedi? aa o onunla dönmemiş mi? gibi kafamda milyonlarca sorularla okudum. Beğendiğimi söyleyemem bırakmayı bile düşündüm ama kafamın çok yoğun olduğu bir dönemde okudum kendimi veremediğim için de olma olasılığı yüksek
ElifPaulo Coelho · Can Yayınları · 20217,9bin okunma