meczup

meczup
@dareynnn
Seni uçurmazsa yandın kuşları da uçuran
Dinleyin ey insanlar! Leylâ öldü, Mecnun öldü, Aşk kaldı sağ.
Reklam
Ve anlarsın ki, vazgeçmek, yorulmaktan iyidir. Çünkü: insan boş bir yolda çırpınırken sadece beden yorulmuyor yürek de hem kırılıyor hem de yoruluyor. O yüzden vazgeçmek iyidir.
İnsan ve Duygular
Delileri de affederler mi acaba?
Sayfa 358·Kitabı okudu
Sanki insan ezilenin önüne göğsünü siper eden bir kahraman mıdır? Aldığım cevap-kendimden- şuydu: Evet böyle bir kahramandır.
Sayfa 359·Kitabı okudu