Bana sık sık yönelttiği güzel bakışlar ne anlama geliyor? Ona karşı olan hislerimi anladığında yüzünde beliren hoşnutluk, çektiğim acıları hissettiğinde bana acıması neden?
Var olmak ile yok olmak arasında titreyip dururken, geçmişin gözlerimin önünde bir şimşek gibi belirip, geleceğin karanlık yollarını aydınlatırken ve etrafımdaki her şey çözünüp tüm dünya silinirken, neden bu korku dolu andan utanayım ki?