Neden en iyi insanlar bile sanki hep başkalarından bir şeyler gizler,hep susar?Sözlerinin yel olup gitmeyeceğini emin olduğun zamanlarda bile neden yüreğinden geçenleri dosdoğru söylemezsin?Herkes olduğundan daha ketum görünüyor, sanki hemen dile getirirlerse zedeleneceğinden korkuyorlar...
Yürüyor şarkı söylüyordum,çünki mutlu olduğumda ben de, bir dostu ya da iyi bir tanıdığı olmayan,o neşeli anında neşesini paylaşacak kimsesi bulunmayan her mutlu insan gibi kendi kendime bir şeyler mırıldanırım.