Sevinc Şükürova

Sevinc Şükürova
@darka15
Psychology
9 Ekim 2003
5 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
-İnsan nəyi bilmir və ən çox nəyə inanmır? -Yəqin ki, öz gücünün nə qədə hədsiz olduğuna.
Reklam
-İnsanın digərlerini anlamağı, ilk növbədə, özünü anlamağından başlayır.
Varoluşçuların being there deyimiyle açıkladıkları gibi, insan ancak birileriyle ya da bir şeylerle, yani dünyasıyla "birlikte varolarak" kendisini algılayabilen ve yaşamına anlam verebilen varlık.
Derler ki, müzik güzelse,verdiği tat bütün duygulara ayak uydurur.Mutlu insan,melodilerde mutluluğu, hüzünlü insan hüznü bulur
Sayfa 86·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Tanrım! Bir anlık mutluluk! Koskoca bir ömürde az şey mi?...
Sayfa 62·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Reklam