Her cümlesinden mutsuzluk, ümitsizlik, aşırı karamsarlık dökülen bir kitaptı. Evet heyecanlı ve sürprizlerle doluydu. Ek olarak zaten harry hole serisinin tüm kitapları karamsardır. Lakin bu kitap bu hususta patlama yapmıştı. Yedi yüz küsür sayfa hep bunalımdı. Üç farklı katil şüphelisi ve başarısızlığı, politik sorunlar, nihayetinde çözüme ulaşılsa bile kimsenin bilmemesi.. Kardan adam çok daha akıcıydı. Bir de harrynin rakel aşkından bıktım artık. Rakelin sürekli beklentiler içinde olup tavırlı olmasından da. Bu olumsuz cümlelere bakıp da kötü bir kitap sanılmasın. Elimden bırakamadan okudum. Sadece aşırı negatiflik çok boğdu beni.