Serinin methini çok duymuştum ama okumak ancak kısmet oldu. Epey fantastik okumuş birisi olarak ilk yüz sayfa biraz durağan geldi. Ama ardından kitap bir açıldı elimden bırakamadım.
Bu kötülükler ve nefretle dolu bir diyarda, herkesin birbirinin kuyusunu kazdığı, tek amacın yükselmek olduğu bir toplumda farklı ve insancıl bir ruha sahip Drizztin hikayesi. O da bir drown. Hem de dövüşçülerin en iyisi. Ancak sebebi henüz bilinmeyen bir nedenden ötürü o farklı. Öykünün akışı belki çok da farklı değil ama yazar Drizzt'i öyle dolu dolu anlatıyor ve onunla birlikte içinde bulunduğu karanlık dünyayı öyle içten sorguluyor ki akıp giden cümleler karşısında mest olup çabucak okuyup bitirmekten başka bir şey yapamıyorsunuz. Tüm karakterleri ince ince işlemiş, hepsinin kendince çatışmaları var. Ve hepsi de finale kadar düğüm olup nihayetinde de çözüldü. Zak'a üzüldüm. Drizztin son isyanıyla gururlandım. Diğer kitapları aldığım için mutluyum. Umarım devamı da böyle iyi gelir.