bu kitabı çok hevesle aldım ama uzun bi süre kitap okuyamadığım için öylece kalmıştı ama okumaya başlayınca hemencecik bitti, o kadar soft o kadar içimi ısıtan bir kitap ki ilk kitapta yaşanan her şeyden sonra bunu okumaya ihtiyacım varmış
Evet, kalbim kırıktı. Ama hayır, bundan pişman değilim. Yaptığım seçim, bazen en zor kararların büyük olasılıkla en iyi sonuçlara yol açacağını anlamama yardımcı oldu.