Ben bu kitabı beğendim bu serinin ilk kitabını okumuştum o yüzden bu kitabıda okumak istedim gayet güzeldi bu kitap yine ilk kitabdaki gibi serranın hayatını anlatıyor arkadaşlarınla başına gelenleri annesiyle yaşadığı sorunları babası yüzünden yaşadığı üzüntüleri vb