Bence güzel bir kitabdı fakat ben kitabın giriş bölümlerinde sıkıldım ama kitabı yarım bırakmadım devam ettim çünkü daha önce ayni yazarın MOMO isimli kitabını okumuştum o çok eğlenceliydi buda eğlencelidir diye düşündüm ve devam ettim ilerleyen sayfalarında daha da eğlenceli olmaya başladı ama ben karşılaştırma yapsam MOMO yu seçerdim
Ben bu kitabı çok beğendim eğlenceliydi kitabın sonlarına doğru duyguluydu . Benim açımdan bu serinin en güzel kitabı bu kitabdı herkezin okumasını öneririm
Ben kitabı beğendim ama kitablara yazı yazmaktam hoşlanmıyorum o yüzden bu serinin ilk kitabını daha çok beğendim ama bu kitabda eğlenceliydi ama kendi yazacağımız yerler olmasaydı daha güzel olurdu bence