Aslında bu kitabı almamın tek nedeni konusunun bende uyandırdığı his. Konusu her ne kadar etkileyici olsada gereksiz konuşma ve olaylar gereğinden fazla kullanılmış.
Benim gibi bir Star Wars hayranıysanız kesinlikle okumalısınız. Sithlerin çöküşünde başlayıp Sith tarihinde düzeni sağlayan ve ikili yönetimi geri getiren Dart Bane'i anlatıyor. Kitap Dart Bane'in karanlık tarafla olan ilişkisi ve geçmişi tanıma isteğini çok iyi vermiş. Ayrıca Sithlerin "iki tane olmalı; biri gücü elinde tutacak diğeri onu isteyecek" kuralını yani "ikili sistemi" ve önemini göstermektedir.
Kitap o kadar güzeldi ki bir gün içerisinde bitirdim. Yeri geldi okuduğum sayfayı tekrar okudum yeri geldi Napoleon'a küfürler yağdırdım. Bana bir çok alanda katkı sağladı ve yetiştirdi.