İlk kişisel gelişim kitabımdı. Bu alanla alakalı ilk defa bir şey okumak isteyene göre güzel. Fakat bence kendini biraz fazla övüp beklentiyi yükseltmiş. Sevmedim :(
Sözleri ve okşayışları aşağıla, sarılışlara küfürler yağdır, ama Aşk’a dokunma dostum: Çünkü sonsuzluğa şöyle kısacık bir bakış atabilmen ancak onun aracılığıyla mümkündür!