Isabelle bir anda bana döndü, artık gülümsemiyordu,“ Niçin insanların hepsi mutlu değil, Rudolf ? ” diye fısıldadı.
“Bilmiyorum. Belki deTanrı `nın canı sıkılmasın diye. "
Isabelle Hemen atladı: “Hayır, ondan değil. ”
“Neden öyleyse?”
“Tanrı korkuyor da ondan. ”
“Korkuyor`mu Neden korkuyor? ”
“Herkes mutlu olsaydı, Kimsenin Tanrı`ya ihtiyacı kalmazdı. ”