D

D
@dd_ozcan
Değiştirmediğin şeyi seçmişsindir
Geçmişin küllerini halının altına süpürdükçe kirlettiğin gelecek iyi gelmeyecek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaçmak istediğin geçmişse, kaçtığın kendindir.
Bir şeyden nefret ederken ona sırılsıklam aşık olabilirsin.
Zarar görmek istemediğin için inşa ettiğin duvarlar bir gün kafesin olabilir. Seni içerde zayıf bırakabilir. Üzerine bile yıkılabilir.
Hiçbir acı, tamamen geçmezdi. Geçmiş gibi davranırdık, geçmiş olmuş artık gibi ama hatırladığında acı yine aynı acıydı.