📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yavrum,evlâdım!" diyor annem, hafif sesle.
Biz aile içinde öyle fazla şefkate alışık değilizdir. Derdi günü çalışmak, çile çekmek olan fakirlerde görülmez böyle şeyler.
Güçlü olmalısınız. Bu tümce sık sık kullanılınca anlamını yitiriyor. Güçlü olmalısınız,kendi gücünüzüe inanmalı ama gerçekten güçlü olmak için çabalamalısınız. İnsanların içinde,kendinden güçsüz gördüğü birini ezmek,ona buyurmak,onu kendine hizmet ettirmek dürtüleri var,insanların tümünde bu var ve ne yazık ki bu güçsüzler ordusu,kendini güçsüz görenler kadınlar. O zaman neden onlara emirler yağdırmasınlar,neden buyurmasınlar, neden kendilerine hizmet ettirmesinler, neden birçok hakkı yalnız kendilerine ait görmesinler? Biz izin vermemeliyiz buna. Eğer siz ilk buyurmada,ilk kısıtlamada,ilk tokatta hayır diyemezseniz, bunlar sürer gider. Ama kararlı bir hayır pek çok şeyin çözümü olacaktır. "Beni seviyorsan,istiyorsan bana buyurma,beni küçük görme,biz eşitiz,böyle görmüyorsan giderim." O zaman benimseyeceklerdir sizi ve kurallarınızı; inanın. Saygı göstereceklerdir ilkelerinize. Ama ilkeleriniz olmalı.