d.

d.
@dddum
"Cırcırböceklerinin sesini duyuyor musun?"
"...Maçlara gideriz, öyle maçlar oluyor ki. Hangi kulübe gireceksiniz? Fenerbahçe'ye girin bence. Çünkü Fenerbahçe..."
Sayfa 42
Edebiyat
Reklam
Kaygısız olunca her şeye katlanılır.
Sayfa 79
Edebiyat
Kendimizi kaybettiğimiz vakit her şeyi kaybediyoruz.
Sayfa 69
Edebiyat
İnsan kendi saadetini kendi yaparmış sözü ne kadar doğru!
Sayfa 57
Edebiyat